JEDEME V TOM SPOLU
 

ČESMAD BOHEMIA Provozuje Sdružení automobilových dopravců ČESMAD BOHEMIA

  

ARCHIV DISKUZNÍHO FÓRA JEDEMEVTOMSPOLU.CZ

Pro diskuzi prosím použijte
NOVÁ DISKUZNÍ FÓRA O DOPRAVĚ / PRO DOPRAVCE

DISKUZNÍ FÓRUM JEDEMEVTOMSPOLU.CZ
DISKUZNÍ FÓRUM O KAMIONOVÉ DOPRAVĚ
DISKUZNÍ FÓRUM O AUTOBUSOVÉ DOPRAVĚ
VŠECHNA DISKUZNÍ FÓRA
DISKUZE:
Názory k webu jedemevtomspolu.cz
| Návod a pravidla použití
Upozorňujeme uživatele na doplnění pravidel použití fóra.
Celkový počet příspěvků ve výběru: 19245
Řazení příspěvků  podle diskuze / chronologicky / podle počtu reakcí

V ARCHIVU NENÍ MOŽNÉ ZADÁVAT PŘÍSPĚVKY.
RE:Poradí někdo? otesanek [30.07.2007] IP 83.69.56.1
dle EHS 561/2006 čl.8 odst.6: "Týdenní doba odpočinku musí začít nejpozději po uplynutí šesti 24hodinových časových úseků od skončení předchozí týdenní doby odpočinku"--- tzn. nelze jet 7 denních dob.
RE:Poradí někdo? otesanek [30.07.2007] IP 83.69.56.1
další.....561/2006 čl.8 odst.7 : " Každá doba odpočinku vybraná náhradou za zkrácení týdenní doby odpočinku musí bezprostředně navazovat na jinou dobu odpočinku trvající nejméně 9 hodin." tzn. čl. 6 : zkrácení týdenního odpočinku , musí být dorovnáno odpovídající dobou odpočinku, před koncem třetího týdne po týdnu , kdy byl odpočinek zkrácen. Tento musí být připojen k jinému , min. 9hod., odpočinku.-- Je to takové kostrbaté, :-)
RE:Poradí někdo? Mates [31.07.2007] IP 88.101.219.51
Zažitá formulace :" Po nejvýše šesti denních dobách řízení musí mít řidič týdenní odpočinek " už neplatí. Takto to bylo psáno v NR 3820/85. Teď platí, jak uvedl otesánek,: "Týdenní doba odpočinku musí začít nejpozději po uplynutí šesti 24hodinových časových úseků od skončení předchozí TDO, tj.česky po 144hodinách. Takže, když pojedu např. 7x po 8 hod s 45min přestávkami, proloženo 11hodinovými denními odpočinky, tak to dělá celkem 127hod 15min. A nic jsem z 561 neporušil.Tímto si tedy dovoluji nesouhlasit s otesánkem, co se ýče názoru, že nelze jet 7 denních dob řízení.Dokonce lze: 9x 6hod řízení+9x 45min přest., 3x 9hod odp. + 5x 11hod odp.=142hod 45min.
RE:RE:Poradí někdo? otesanek [30.07.2007] IP 83.69.56.1
a třetí....... jestliže jel 6x denní dobu řízení , oddělenou 6x denní dobou odpočinku , musí nastoupit týdenní dobu odpočinku. Protože viz. čl.8 odst.6 již zmíněného EHS. Pusť te se do mě , jestli nemám pravdu , ale nenadávejte mi , jestliže by to bylo kvůli ustanovení EHS, s tím nic nenadělám. :-) Je jasný , že šéf chce , aby auta jezdila, ale vždyt AETR a spol. je tu pro řidiče , aby je vedení nesedřelo z kůže. To , jestli budeš s vedoucím hrát hru na "žlutá kolečka" , to je každýho věc. Taky je potom otázka, kdo to kontroluje. Čus, na dálnici.......... :-)
RE:RE:Poradí někdo? Targus [31.07.2007] IP 88.101.213.83
Jo, tak z toho je jasné, že pokud začneš v neděli 22 h a končíš v sobotu 22 h, a nemáš tam pauzu 24 hodin, neměl bys mít žádný problém. Na ten počet denních pracovních dob se rád podívám, až bude čas, to mně zajímá.
RE:RE:Poradí někdo? otesanek [01.08.2007] IP 83.69.56.1
Po uplynutí šesti 24hodinových úseků´= Příklad : neděle 22,00- první práce do pondělí 22,00 to je první 24 hod. úsek ......atd. až do soboty 22,00 tj. 6x 24hodinový úsek. Vždyt je to tak jednoduchý , akorát že to není vždycky ideální , ale není složitý , spočítat 24 hodin od 22,00. To neznamená , že když založíš nový kolečko , kde nemáš pauzu , třeba po 10hodinách výkonu a dáš nový s pauzou a pak jedeš .....atd....že je to denní výkon. Píše se tam jasně , max. po šesti 24hod. úsecích, a ne po šesti kolečkách, nebo denních výkonů, to je trochu rozdíl mezi 3820 a 561. Je to tak???.. :-)
RE:RE:RE:Poradí někdo? Mates [31.07.2007] IP 88.101.219.51
Nikde v celé 561 není ustanovení, ve kterém je výraz : šest denních dob řízení.Tak jako tam není to, že max. týdenní doba řízení 56hod se skládá z 4x9hod + 2x10hod. Toto právě vyplývalo z ustanovení v 3820/85, v němž zase naopak nebylo nikde psáno o 56hod. NR 561 prostě konstatuje, že max.TDŘ je 56hod, max.DDŘ je 9hod, dvakrát za týden 10hod. A z toho teprve při využití těchto max hodnot vyplývá 6 deních dob řízení. Ale pokud DDŘ budou kratší, může jich být více než 6. Z definice denní doby řízení v čl. 4, písm.k) také vyplývá,že během 24hod můžou být 2 denní doby řízení : 1hod řízení, 11hod denní odp., 1hod řízení, 11hod odp.
RE:RE:RE:RE:Poradí někdo? otesanek [01.08.2007] IP 83.69.56.1
denních dob řízení by mohlo být víc, ale počítá se šest 24hod. úseků , po skončení týdenního odpočinku, poté přijde další týdenní doba odpočinku............. ........howgh :-) zítra na Kr.Lese čus............... :-)
RE:RE:RE:Poradí někdo? otesanek [01.08.2007] IP 83.69.56.1
oprava................. nebo denních výkonech..............
RE:RE:RE:Poradí někdo? Mates [02.08.2007] IP 88.101.219.51
Ano je to tak. Tzn., že těch 7 jízd uváděných Mumínkem v původním příspěvku je v pořádku.
RE:RE:Poradí někdo? katalok [09.09.2007] IP 213.191.111.1
nebo šesti dobách řízení....nově....
a co jar [30.07.2007] IP 213.192.60.48
A co nařízení vlády o pracovní době řidičů?Vyšlo ve sbírce zákonů.Snad neplatí?
Dovolená a nemoc Pavel [28.07.2007] IP 213.191.111.1
Poraďte mi někdo kde lze získat nový formulář na prokázání chybějících koleček a zda je nutný nebo ne a nebo kde.Díky
Odborná způsobilost Martin [26.07.2007] IP 88.101.145.94
Chlapy kde seženu správné odpovědi k otázkám. Hlavně ať to nemusím hledat v zákonech a knihách. Díky moc.
Pracovní doba Jaroslav [25.07.2007] IP 88.103.59.254
Prosím o radu. Pravidelná trasa, autobus, 4 hod jízdy, potom 5 hodin čekám, až se turisté projdou a potom se vracím 4 hod zpět. Zaměstnavatel mi na tuto práci počítá 8 hodin odpracováno a 5 hodin denní odpočinek. Je to v pořádku? Nemám k dispozici žádné místo k odpočinku. Kolikrát týdně mohu tuto trasu jet? Děkuji
RE:Pracovní doba Targus [26.07.2007] IP 88.101.213.83
Podle toho, co jsem v poslední době četl, je to v pořádku, až na to, že na pravidelné trase by ti měl proplácet pracovní pohotovost v prostoji mezi jízdami. Tato se nepočítá do fondu pracovní doby. Pokud by se jednaloo nepravidelnou dopravu, měl by jít prostoj do fondu pracovní doby a měl by ti platit čekání, které je od 1.1. t.r. pracovní dobou.
RE:Pracovní doba Targus [26.07.2007] IP 88.101.213.83
Ještě ten počet výletů za týden - nepředpokládám, že by turisté chodili na špacíry na směny, takže za 24 h to stíháš zřejmě přesně jedenkrát. V tom případě tě bude držet na uzdě zrušená 12 denní pracovní doba řidiče osobní dopravy. Podle 561-čky máš mít týdenní odpočinek mezi směnami 45 hodin, pokud si jej zkrátíš, musíš jej o tentýž počet hodin nadstavit další týden nebo tyto hodiny "vyodpočívat" PŘED zahájením třetího týdenního odpočinku a navíc je přilepit k jinému libovolnému odpočinku o minimální délce 9 hodin (může to být i ten nastávající týdenní). Takže pokud to hodláte se šéfem dodržovat, pět výletů týdně a padla.
RE:Pracovní doba otesanek [26.07.2007] IP 83.69.56.1
jestliže nemáš lůžko k dispozici , nejde o odpočinek, stejně tak se nepočítá 5 hod. do denního odpočinku, kromě 3x týdně 9+3 v tomto případě by jsi mohl těch 5 hodin počítat k 9 hodinám odpočinku , potom by denní odpočinek nebyl zkrácený.......... howgh.......
RE:RE:Pracovní doba otesanek [26.07.2007] IP 83.69.56.1
!! OPRAVA !! 3x týdně tam nepatří........!! :-)
RE:RE:Pracovní doba Jaroslav [26.07.2007] IP 88.103.59.254
Díky, chtěl jsem se jen ujistit, že při nepravidelné prac. době se čekání počítá do prac. doby. Mám někdy dobu řízení třeba jen 4 hodiny, ale trávím v busu 10 hodin a nechci přistoupit na to, že mám odpracované právě jen ty 4 hodiny. Ještě jednou dík.

Strana č. 712 z celkem 963 stran příspěvků.
<< První   Předchozí    Další   Poslední >>